Ceyda_01 Riskli haftalara girmişsiniz, doktorunuz zaten bilgi vermiştir ama sancınız gelmezse mecbur suni alacaksınız kendinizi şartlamayın bu yüzden, bazen ne yaparsanız yapın olaylar sizin isteğiniz dışında gelişir
Bu haftalarda doktorunuzla ortak ve doğru karar almak en mantıklısı, haftanız 37-38 olsa bekleyin denir belki ama zaten 40ı geçmişsiniz bugün yarın kendi sancınız gelmezse ya suni ya sezaryen
Bebeğiniz nasıl gelmek isterse öyle gelsin, siz kendinizi bir noktaya adapte etmeyin🙏🏻