Bbsb Ne alakası var, sadece sizin yaptıgınız genelleme yanlış onu söylüyorum. Hiçbirimiz özelde doğmadık diyorsunuz ben doğdum, kardeşim doğdu, arkadaşlarım da var aynı şekilde. Özel hastaneler son 3-5 yılda olan bir şey değil onu söylemeye calısıyorum. Lütfen okudugunuzu anlamaya çalışın.Olay bu. Herkes özelde dogursun falan da demiyorum cok da güzel devlet hastaneleri var. Tek söylediğim sizin genellemeniz yanlış.