Sltnmstf Bana da kadin dogumcu yazmadi,ürolog yazdı.Kadin dogumcuma da sordum,kullanabilirsin demisti .
Tek kullanimlik suya katilip icilenden bahsediyorsaniz onu da kullandim evet hicbir ise yaramamisti,anlik bir rahatlama disinda.
.Ilaci kullanin muhakkak beni baya rahatlatmisti o sira .Gecmis olsun ,tam bir illet bu enfeksiyonlar maalesef.