Kızlar şuan 7 haftalık hamileyim. Doğal olarak bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil ama eğer kız olursa eşimle çok istediğimiz bir isim var. “Henna” sizce nasıl ? Ve yanına ikinci bir isme gerek var mı ?
Fikrimizi çevremizdekilere söylediğimizde dalga geçenler gülenler oldu. Sizlerin de fikirlerini almak istedim. Şimdiden teşekkürler.🌸