morportakal can9129 Evet ya ben de işe giderken araba kullanıyorum her gün ve bazen bebek hareketlenince korkuyorum ama toplu taşıma kullanmak da çok yorucu 33. haftamdayım ama 37 de doğum iznine kadar kullanacağım sanırım
Meleq can9129 37 hafta olduk hala aktif kullanıyorum bende hiç sıkıntı olmadı..trafikteki stresine ve tecrübene bağlı bi durum bence..
can9129 Efsyl direksiyonu aşağıya indirmek hiç aklıma gelmemişti çok iyi fikir teşekkür ederim canim🤣
zepbjk can9129 aynen benmde bebe iri ve doğmak bilmedi koltuğu geri çekiyodum iyice yani bi tehliken yoksa doktor demediyse sürmekte bi sıkıntı yok
zepbjk ikicocuk_biranne kız yok sancım yoktu ben randevuya gitmiştim acil doğuma aldılar agsjsh sezaryen.Artık doğmayacağı kesinleşti kırk hafta bitiyodu bn artık son şans dedm olmadı gün verir diye ama paket yaptılar beni