Merhaba kızlar 5+1 haftalığız ama bugün kasıklarımda batma ve genleşme gibi ağrı hissediyorum sizde de oluyor mu acaba internetten araştırdığımda normal yazıyor ama çok korkuyorum çünkü ilk bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim birsey olacak diye çok korkuyorum 😔