Selam kızlar öncelikle rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın inşAllah . Bizim 12 Temmuz gecesi saat 1 de suyumuz geldi ben tabi bi akıntı hissettim ve kalkmamla beraber suyum bardaktan boşalırcasına aktı . Hemen eşimi falan kaldırdım geldik hasteneye yatışım yapıldı . 2 civarı hastanedeydim hemen nstye bağladılar zaten . Benim biraz uzun sürdü kızlar gece 2 de geldim ertesi gün akşam 5 gibi doğdu kızım . İlk olduğu için uzun sürebilir demişlerdi zaten . Neyse ben tabi artık sonlara doğru iyice dayanamaz hale geldim çünkü sancı bir yandan susuzluk açlık bir yandan derken akşam 5 i ettim ve artık beni masaya aldılar ıkınmayıda pek beceremedim aslında 😂 yani becerdim ama yeterli olmadı . En son ebeler falan karnına bastırıcaz artık sende olabildiğince ıkın dediler . Tamam dedim ve onların bastırmasıyla ıkındım ve geldi meleğim . Evet zordu hem de çok zordu kolay diyemem ama can çıkıyor kızlar kolay olmaması imkansız içinizi ferah tutun korkmayın . Kucağınıza alınca kuş gibi oluyorsunuz . Şu an yanımda uyuyor melek kızım❤️ Darısı tüm bekleyenlere ❤️ Bu arada 37+6 da geldi meleğim ❤️❤️