Yazelimm Bizde bugün 34 olduk. Geçen hafta bende hareketleri hissetmiyorum diye gittim. Gece gündüz hiç hissetmemiştim.24 saat yani hemen hemen. Nts yaptılar. Normal dedi herşeyi. Eve gelince başladı hareketlere içim rahatladı 😊 bana hiç alttan bakılmadı henüz. Ağrı kanama filan hiç bir işaret yok diye herhalde. Bende zaman azaldıkça tedirgin olmaya başlıyorum artık. Erken olurum acaba diye. Doktorumla normal veya sezeryan konusunuda hiç konuşmadık henüz. Bir sonraki kontrole belki 🤔