Kızlar bugün sabah uykumdan uyandıran bi sancıyla uyandım, inanılmaz kuvvetli bi samcıydı hareket ettirmedi. Akşamda aynı şekilde arada bir geldi gitti düzenli de oldu düzensiz de nişan su falan yok rahimde aşırı batma ve dolgunluk hissi var bebekte fazlasıyla hareketli 36 haftalık şuan da tam erken doğum riskim de var ilk gebeliğim tecrübe sahibi anneler bilgilendirebilir mi nasıl anlayacağım doğumun başladığını ?