[silindi] 4+3 olduk. Yani daha cok yeni. Ama yemek yemek istemiyorum, agzima acı bir tat geliyor. Iştahım kesildi sizde de böyle mi? Hastayim bir de hastalıktan mı gebelikten mi anlamadım
Ay0694 [silindi] bence kendini hic zorlama,zaten ilk 3 aydan sonra bebek senden almaya başlıyormus:)ki 3 aydan sonra iştah açılıyor merak etme:)bende öyleydim zorla yedim tabi ilk hamilelik olunca tecrübesizlikten😂ikinciye nasip olursa hic kendimi zorlamam
Kubgkm [silindi] çok normal canım ben hiçbişy yemiyodum sadece tansiyonum düşmesin hastalanmayın diye salatalık yiyebiliyodum gün boyu 2 3 salatalık yiyodum
[silindi] HEPAYNITAN-TANA2 biliyom onceki gebeliğimde 3 aylıkken kaybettim. O 3 ay hergün kustum her gün mide bulantısi yaşadim. Korkuyom acaba başladı mi şimdiden diye 😂. Burnuma koku geliyodu hop kusuyodum. Her an kusuyordum o yuzden 🤭 simdi sadece iştahsizim yemek yiyesim gelmiyor
[silindi] BBuseY aman vurmasın boşver o vurunca vurulmuşa dönüyosun. Ben bu yaşadıgım hamilelik değil hastalik gibi diyordum. Sadece kusuyordum. Iki lokma yesem o gün tamam yemek yedim diyodum. Şimdi istahsizlik var sadece merak ettim belki hastayim diye de olabilir tabi 😊
[silindi] Ay0694 tesekkur ederim ben de ilk kaybettigim gebeligimde cok kusmustum. Her kokuya her yemege midem bulaniyodu. Simdi mide bulantim yok ama iştahsızlık var. Umarım kusmadan atlatabilirim bu hamiliğimi 😄
HEPAYNITAN-TANA2 [silindi] yok canım ondan demedim zaten daha minicik olunca aklıma benimde ilk zamanlarım geldi duygulandım Allah sağ salim kucagna almayı nasip etsin
[silindi] Kubgkm ben de öyleyim ya yemek yemeyi de severim yani. Kendime inanamıyorum. Çikolata bile yemek istemiyorum 🤧
[silindi] HEPAYNITAN-TANA2 çok sağol canım. 3 ayı hiç atlatamadim ondan sonrası çok güzel diyorlar bakalim inşallah bu sefer nasip olur 😊
[silindi] Deletedmom_12 evet ya emin olamadim uşüttugum icin mi yoksa baska hamilelerde de var mi diye