Bugün düzenli ve düzensiz beni aşırı zorlayan sancılar çekiyorum. Eşim bike akşamdan beri israrla doktora gidelim dedi ama ben beklemek istedim ne nişan ne su hiçbiri yok sancılar da zorluyor qma düzenli ve düzensiz olması bazen şiddetli bazen de hafif off napsam bilemedim. Duş aldım iyi geldi gibiydi şimdi yine devam ediyor. Oğlum kendini aşağıya ittiriyor sanki. 34+2 haftalığız bu arada daha erken çok korkuyorum….