Birazxhayaici Arkadaşlar 11 haftalık olduk gece boyunca 5 dk da bir tuvalete gidiyorum herkes aynı mı yaa valla cok yoruldum
rizelipek Birazxhayaici haftanı takip etmiyor musun ilk haftalatda sık sık idrara çıkmak normaldir biri enfeksiyon var yazmış ama ağrılı ise yanma varsa vardır onun dışında çok normal bir durum yakında geçer sen birde son aylarda gör ben wc kapısında yatıyodum resmen🤣
Merveonal28 Birazxhayaici Gayet normal canım ben hamile olduğumu şok idrara cikinca anlıyorum Alisiyorsun zaten 30 haftadan sonra da çok çıkmaya başlayacaksın
12_ze Birazxhayaici canım normal sık idrara çıkman bunda korkulacak bir şey yok idrar yaparken yanma kaşınma varsa asıl büyük sıkıntı
rizelipek Birazxhayaici evet cidden nedense geceleri oluyor yada yorgunluk uykusuzluk gündüz anlamıyoruz gece zor geldiği için öyle sanıyoruz🤣
whitemoon Ben de öyleydim dolaşım hızlı olurmuş ilk zamanlarda bebeğe temiz kN gitsin diye o sebeple böbreklerin fazla öalışıyor sonra geçiyor ama
Nur_089 Bende 13haftalık hamileyim geceleri 4-5 kez ve dolu dolu idrara cıkıyorum yanma yoksa ve cok az damlalarla cıkmıyorsan sıkıntı yokdur normal