Rsngoren Hamileliğimin son 3 aylık dönemine girdiğimden beri ayaklarımın altı çok ağrıyor. Sanki gün boyu topukluyla geziyormuşcasına açıyor ayak üstü durmakta zorlanıyorum . Konuyla alakalı bi fikri olan var mı?