Serdar4125 canm benm ne yasamis olursan ol test kabak gbi ortada ve hamile oldugun bariz belli demi?ikinci cizgi nerdeyse digerinden daha koyu daha..burda o kadar bebek hasretiyle tutusanlar var boyle test atip hamilemiym diye soranlari kusura bakma ama ben cok yapmacik buluyorum.silik cizgi bile degilki yorum yapalim