Alyaninannesiiii Selam kizlar. Prematüre yenidoğan bebeğim var 2. Ayimiza giricez. Aptamil prosyneo1 kullanıyoruz ama aşırı gaz yapiyor. Sizin kullanip memnun kaldiginiz mama hangisi?????
mirage333 Alyaninannesiiii aptamil in çok sekerli oldugunu söylemislerdi bana. Ben henüz dogum yapmadım ama cevremden arastirdigim kadariyla herkes SMA ve HiPP i önerdi.
Ecemselmaarslan Alyaninannesiiii kesinlikle sma aptamil de şeker katkısı var biz sma kullandık çokta güzel ilerlemiştik ama prematüre ler için özel bir maması varmi bilmiyorum
Deletedmom_110 Alyaninannesiiii Ben sma comfort kullanıyorum bebeğim sevdi mamayı ben memnunum çevremde de herkes memnun tavsiye ederim
Zuzu04 Sma comfort çıkmış geçen gün mecburen onu aldık doktora sordum gazlı bebekler için en iyisi dedi deneyebilirsiniz