Sdffffff Kızlar 1 aylık hamileyim ve gebelik kissimde var bundan dolayı agrılarım oluyor . Bu sabah dan beri ara ara pembe akıntım kanamam oluyor az ama sıklıkla sizce nedendir
Yildiz028 Sdffffff acile muayne olun dusuk onleyici fitil ve igne yaparlar sizinki daha cok yeni cunku beklemeyin. Benimde var bir haftadir bugun kirmizi kanamaya dondu var olan bebek bu aksam gorunmedi dusuk olabilir dedi. Sancim filan yok bekliyorum bende.