afrAybars rizelipek sorum normal doğum içindi ama dediğin gibi birde sezeryan var iyiki yanıtladın ✨ için hiç tuhaf olmasın kendine güven ilkini yaşamışsın 2. çok daha kolay olur inşallah canım 🤲
afrAybars Seymoshh inşallah dediğin gibi olur canım benim ama haklısın bu kez birde ilk bebeğin için çabalıyosun derken süreç kısalıyodur ✨ Rabbim kolay atlatmayı nasip etsin hepimize inşallah 🤲
Ebrar_63 afrAybars sancı süresi kısalıyor bu anlamda daha iyi ama şiddeti falan aynı ilk doğumdan kolay olmasının sebebi benim düşüncem tabi ikinmayi insan öğrendiği için süreç kısalıyor bu üçüncü gebeliğim doğru ikinirsam çabuk biter diyorum bide kizlarimi düşünüyorum öyle motive olmaya çalışıyorum çabuk ikinirsam cocuklsrima daha çabuk kavusurum diyorum
afrAybars Ebrar_63 şiddetin değişmeyeceğini en başından biliyorum ama sancı süresi kısalıyorsa süper 🤩 İnşallahta öyle olur 🤲 benimde tek kaygım doğum yapmaktan ziyade arkada bıraktığım oğlum 🙄 inşallah herşey hepimiz için çok daha kolay ilerler 🤲
Hlal afrAybars ben ikincisindede zorlandm o sanci var ya o sanci ah hic bitmicekmis gibi geldi bana,ikinamadigim icin zorlasiyor sanci geldikce ıkın diyolar ama.o aciyla ikinilmio ki ya,rabbim.sizleride bir avazda kurtarsin insallah
Cekikveannesii afrAybars yengem ikincide daha zorlandı ilkini hiç hatırlamıyorum bile diyor ama ilkinde 5 cm acılma ile gitti hastaneye ikincisinde sıfır açılma sancı. İlki erkek ikinci kız. Bence bu tarz şeyler bünyeye göre değişir. Kolay doğumlarınız olur inşaAllah
afrAybars Cekikveannesii benimde ilk erkek ikinci kız inşallah kolay olur ya gözüm korktu şu an 🙄 sağlıklı olalım da gerisi önemli değil Allah’ın izniyle 🤲
Cekikveannesii afrAybars korkmayın herkesin vücudu bünyesi farklı. Kısmet olan ne ise onu yaşayacaksınız. Kolay doğum için çok çaba gösterim sonunda sezeryan olan da gördüm hiçbise yapmayın 2-3 saatte doğuran da. Siz önleminizi alın gerisi nasip.
CansuDRY afrAybars Benim iki doğumum da kolaydı ama ilki çok daha kolay olmuştu. Hiçbir şey anlamamıştım. İkincide ebe suyumu patlattığı için ve oğlumun boynunda bir tur kordon olduğu için biraz uğraştırdı.
afrAybars CansuDRY sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil canım ✨ Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 🤲
Degisken89 Ben sezeryan için söylüyorum.ilki kolay ikinci zordu.ama normal doğumlarda açılmalar ilke göre daha hızlı ilerliyor.o yüzden genel olarak evet daha kolay olur.
ButikciHemsireBayan Gamzeates alakası yok onunla ya ben ilk hamileliğimde çok aşırı derecede hareketliydim yine 27 saat sürdü