Mry Bu kız doğmayacak diyordum ki birden geliverdi. Salı günü eşim işe giderken 8.30 da uyandım karnımda bi ağrı geçer birazdan diyip geri yattım ama ne fayda sürekli ağrıyor.benim de bağırsaklarım sıkıntılı olduğu için kesin ondandır diyorum.neyse öğlen oldu hala devam... arada daha çok şancı geliyor falan annemi aradım yanlız kalmayım diye. Ben git gide daha kötü oluyorum.sonra birden çıkarıverdim salonun ortasına.karnım şiştiği için bebişi de hissetmiyordum.bi korku sardı beni hemen eşimi aradım hastaneye götür beni dedim.neyse doktor baktı doğum başlamış dedi. 3 cm açıklık tabi o sırada saat de 3 buçuğa geliyor. Bende hal falan kalmadı orda da çıkarınca daha da kötü oldum. Yatış için saçma sapan beni beklettiler odaya götürmek için görevli bulamadılar eşim götürdü.buraları pek hatırlamak istemiyorum tabi.ebe muayene etti çok güzel gidiyor ama bebek büyük yırtılma çok olur dedi.zaten benim dayanacak gücüm kalmadı. Saat 4e geliyordu ebe yine geldi baktı 4 cm olmuş.hemşire nstye bağlayacaktı artık sezaryen yapın diye bağırmaya başladım.herkes beni normal doğum için ikna etmeye çalışıyor ama maalesef dayanamadım. Hemşire de nst de bebeğin kalbi yavaşlamış dedi. Hemen epidural sezaryene aldılar.ameliyathanede doktor hala karnıma bastırarak ebeye baksana normal doğmaz mı bu çok iyi gidiyor diyor.ben kendimden geçiyorum.ebe kafası takılır diyince en sonunda artık doğuma aldılar beni.hayalimdeki gibi normal doğum yapamadım.bebeğimi anestezi altında olduğum için hemen kucağıma vermediler zaten ellerim aşırı titriyordu. Allahım o nası bi güzellik insanın içi gidiyor baktıkça Allah isteyen herkese nasip etsin dünyanın en güzel duygusu.hepinize sağlıklı hayırlı doğumlar kızlar ben çok kastım kendimi siz kasmayın
Womane Mry gozunuz aydin bende sali spinal sezeryan olucam uyusukluk sonrasi agrilar cok korkutuyor gozumu.
Mry Ashlee epidural sezaryen oldum zaten canım hep normal diye konuşmuştuk doktorumla iyileşme süreci daha kolay oluyor diye ama korktuğum gibi değilmiş ertesi gün rahatlıkla kendi işlerimi yapabildim.
Zeynepe Mry benimde bugunden beri o sekilde bi karin agrim var sis gibi sanki gaz gibi ama gaz degil acaba dogum sancisi falan mi