Arkadaşlar geçen hafta gittiğimde normalde kalp atışını duymam gerekiyordu kese var ama bebek yoktu arada kanamam da olduğu için doktorum bebeği görmemiz mucize olur demişti bugün gittim yine kese boş bebek yoktu doktor direk kürtaj yapmamız lazım dedi olmak zorunda kaldım iyi gibi gözüküp asla iyi değilim genetiğe gitmen lazım dediler neden düşük oluyor olmuyor bebek diye dediler o daha kötü durum umarım bu günleri atlatırım