Aslhnklk Doktor Bana Kilosuyla ilgili hiç bişey söylemedi kilosunj söylediğinde ben bir öncekine göre kilo almadığını hatta yanlış hatirlamisim kilo verdiğini düşündüm doktora söyledim notlardan baktı kilo vermemiş ama almamışta hiç dedi yoksa gelişim geriliği vs bunun için bişey demedi en başında bir öncekine göre kilo almamamis olması takıp edelim dedirtti bilmiyorum bakalım nasıl olucak benee hep soluma uyuyorum yani genellikle kendisine bir sorun yaratmadiktan sonra gerçekten kilosu benim için sorun değil kendisi için endişeleniyorum inşallah Rabbim korktuğumuza uğratmasin benim de kimsenin de emeğini boşa vermesin zorlu bir süreç inşallah haftaya güzel haberlerini alırım 🌺