Valla bende kullanmıyorum vicdan azabı çekmiyo değilim ama midem almıyo. Bir sürü ilaç var folikasit omega demir magnezyum bulantı ilacı kan sulandırıcı iğne. Çok sıkıldım sadece iğnemi oluyorum ve bulantı hapını kullanıyorum. Bebeğin durumu en son gittiğimde gayet iyiydi inşallah öyle devam eder