Because 32 haftalık hamileyim .öksürüyorum ilaç alamıyorum acaba en iyi ne gelir 🥲uyuyamıyorum öksürmekten 😖
Halime90 Because neden ilaç alamıyorsunuz ? Gebelıkde kullanılan ilaçlar var Pastil de çok iyi geliyor deneyın Geçmiş olsun
Halime90 Because ilerlemişse asla fayda etmıyor su ve doğal şeyler. 2 hafta ben çektım bılıyorum . Çok kötü olduğum için en son hap içmişdim öyle iyi oldum
Masal_oz Peki bu öksürüklerin bebeğe bi zararı olur mu acaba bende aynı durumdayım çok öksürüyorum ama o öksürükler bebeğe zarar verecek diye korkuyorum