38+6 10 gundur 3-4 cm aciklikla gelmeyen duzenli sanci ancak sert bir karinla duruyordum pazartesi gece 4.30 da yataktan kalktim birden suyum bosaldi 5.00 gibi hastanedeydik bacaklarda titreme artik zamani gelmisti 4 cm olmus aciklik su da gitti zaten acilmalar sancilar 12 dakikaya bir sanci geldikce derin nefes ikinma egzersizi baska bir sey rahatlatmiyor cunku saat 8.45 gibi acilma 8 cm masaya cikmamla o dayanilmaz buyuk sancilar ve doktorumun yardimiyla 1,5 dakikaya oglumun basi cikmis zaten ebenin son bir daha ikin govdesi cikiyor demesiyle haydi son kez dedim ve cok sukur oglum dunyaya gelmisti doktorumun dedigi cok havali bir dogumdu ebenin dedigi sen de cok sabirliydin 8.50 oglumun dogum saati Rabbim herkese kolay dogumlar nasip etsin unutmayin Rabbim bir yolunu veriyor elbet tek yapmaniz gereken sakin ve sabirli olmak Rabbim her zanan yanimizda suphe yok isteyen herkese sag salim kucaklarina almayi nasip etsin cennet kokulu melegi