@mucizevar ben doktora 36 da sprduğumda güneşte kalma ve su çok soğuksa girme dedi malum karadenizde de sular çok ısınmadı ben girmedim. Ama doktorum bu duşta cok sıcak suya girmenle aynı dedi yani çok sopuksa girme dedi. Soğuksa kasılmaya sebep oljr dedi. Ama başka bi sakıncası olur demedi