Omersmom88 Ben bol miktarda aldım 2 adet 5li hastane çıkışı, 2 adet 3 lü hastane çıkışı. Tulumlar (çok kullanışlı oluyor) alt üst takımlar falan var baya. Ya kusuyorlar ya da beline kadar çıkarıyorlar. Almayan arkadaşlarım doğumdan sonra alışveriş derdine düştüler. Çevremde o kadar bebek var ki 5 6 aylık olup hala 1-3 giyen. Kimisi nasıl giymiyor büyüyor diyor anlamıyorum. Çuval gibi giydirmek istemediğim içinde aldım gayet ben. 🤷🏼♀️