Evet arkadaşlar sonunda çok şükür bebeğime kavuştum bende 🥰 40+2 de doğdu oğluşum. Sizlere pozitif doğum hikayemi yazmayı çok isterdim ama olmadı malesef 🤧 Benden tavsiye asla kimsenin doğum hikayelerini okumayın 🙈🤭 Her doğum gerçekten kişiye özelmiş 👍