Hanımlar 36 haftalık hamileyim sabah sancım vardı acile gittim alttan muayene etmm lazm dedi istemiyorum dedim mecbur etmem gerek dedi bktı elinin kan oldugunu görümce sen naptınn dedim normal kanma olması dedi sabhtan beride kanamam devam ediyo başına gelen varmı bebeğim harket ediyo ama içim içimi yiyo