sabi_sf Kizlar bir daha sormak istedim, ben bugun biraz tartistim ve baya bi icden agladim, bu benim bebegimi etkilermi?(( Allah korusun eger etkilerse nasil anlaya bilirim daha 4 haftamiz tamam olmadi😭
Kaya13 sabi_sf inşallah etkilemez 2 gün önce bende sabahtan akşama kadar ağladım desem yeridir kaynana terörü yüzünden.. hastane çantamı bile ağlaya ağlaya hazırladım ister istemez bebekler hissediyor ama sizinki çok küçük daha inşallah bı sıkıntı olmaz dua edin 🙏
Kaya13 sabi_sf 33+6 ikizlere hamileyim.. 5 yılın sonunda tedaviyle nasip etti Rabbim çok şükür 🙏 su hamileliğim boyunca 2 kez ağladım ikiside onlar yüzündendi…