Hanımlar 40+5teyiz sürekli tuvalet ihtiyacım varmış gibi lavaboya gidince 1 2 damla yapabiliyorum ve karnıma ağrı giriyor enfeksiyon yok neden böyle tamam çocuk baskı yapıyor ama neden sancı giriyor? Yaşayan var mı bu durumu? Midesini bulandırdığım varsa özür dilerim, hakkınızı helal edin.