Rumeysaakyr 34+3deyim sabah nişanım geldi hastaneye geldim nstde sancılarım çıktı 1 cm açılmam var serum ile sancıyı suanlık durdurdular böyle olup doğumu duran var mı yoksa doğum olur mu ?
Catandbaby Benim nişanım gelmedi ama düzenli sancı ve 1 cm açıklık vardı serumlarla durdurdular hemde iki kez hem 32 de hem 35 te şuan 38 haftalığız ☺️
Tugba3444 Bende tam 35 olduk bugün kontrol amaçlı gittim hastaneye ama nst De sancım çıktı ciğer geliştirici iğne verdi doktor her an gelebilir dedi çok zor Allah yardımcımız olsun inşallah vakti zamanında gelir ♥️
Nusya317 Bende 34+3 üm belimde 2 gündür agrılar oluyor umarım gelmezler zamanlarında gelir bebişler 🥹