Nily
Kizlar meraba 36+3 haftadayiz
Bebgm surekli sagdaydi. Bugun sag tarafima hafif dokundugumda onun oldugu yerde ufakta olsa bir agri hissediyorm. Yada acimi desem bilemedim😦 kucuk bir bolgede ama distan birsey yok.icten geliyor sanki
Yasayan varmi bu durumu acaba
Sadece hafif bastirdigimda hissediyorum. Yer olarakta karnimin hemen sag yan kismi
Hareketlerde vs hicbsy yok.bundan 1 hafta once falan oramda siddetli bi gaz agrisi olmustu onla ilgisi olabilirmi
Kontrolum ptesi gunu😦