Kkkrks Kızlar 34.haftadayım doğum yakın gibi hissediyorum bebeğimin hareketleri yavaşladı ve kasılmalar başladı normalmidir sizce ?
cileklicookie Kkkrks kasilmalar sizi doguma hazirliyor cok normal canim bir yere toplanie bebek hatta sık sıkda olur bu durum tamamen bünyenin doguma hazirlanmasi icin ama tek basina dogum belirtisi degildir yinede duzenli takipli bi sanci kasilma gerekir
Meryemtolga Kkkrks 38. Haftafa zorunlu sezaryen ile dogum yaptim. Amniyotik sivinin azalmasi ve tansiyon yüksekliği yuzunden sezaryen olmak zorunda kaldim su anda 28 gunluk anneyim🥰
Fatmanur123nrt Kkkrks ilk gebeliğim 40+1 de doğum yaptım gelmedi biz gittik aldık suni sancı ile doğurdum 😂
Kkkrks cileklicookie ilk gebeliğim benimde korkuyorum biraz ve anlayamıyorum doğum sancısı mı yoksa yalancı sancı mı
1oznuur Kkkrks hala cok hareketli yeri daralır diyenlerin aksine tekmeleri dönmeleri dısardan gözukuyor bizim minik bastan beri biraz hareketli 😊
Kkkrks 1oznuur bizimde çok hareketli normalde şu bir kaç Gündür kasılmadan sebep mi bilmiyorum yavaşladı hareketleri
Kkkrks Fatmanur123nrt Öncesinde nst de sancılarınız çıkıyor muydu peki yada 34. Haftalarda kasılmalar başlamışmıydı
LamiyaCetinkaya Kkkrks Benim de 34. haftada yalancı sancılarım ve kasılmalarım başlamıştı, hatta 36. haftada öyle bir sancı geldi ki doğuruyorum dedim😅 Meğer o da yalancı sancıymış, oğlum tam gününün dolmasını bekledi 39+6 akşam hatta gece doğdu 😁
Kkkrks LamiyaCetinkaya Ya erken gelecek gibi hissediyorum nedense çok beklemez gibi geliyor tabi bilemiyorum nasıl olur
1oznuur Kkkrks oluyor öyle arada canım kasılmalara sebep de onlar zaten hatta hareketli olunca daha cok kasılma oluyor
Fatmanur123nrt Kkkrks bi gidiyordum çıkıyordu bi gidiyordum çıkmıyordu açılmam da 37 den sabit 2 cm di bazen kasılıyordum ama hiç düzenli değil doğuma gittim sabah hissettim doğuracağımı o gün hiç uyuyamadım çünkü sanki karnım taş gibiydi bi huzursuzluk alakasız rüyalar yaz dönemi sıcak bi yandan öyle olmuştu
YeninesilAnne Kkkrks ilk doğumum 41+4 te suni sancıyla oldu. İkinci doğumum 40+5 te kendiliğinden geldi ☺️bir gün daha bekleseydi yine suni sancı alacaktım. Çok şükür gerek kalmadı
Gizemanne YeninesilAnne ikisini de deneyimlemiş anne olarak arada çok fark var mı suni ve doğal sancının 🙈
karakiz1 Kkkrks Bende 34. Haftamdayim boyle bebegim bir yere toplaniyor sivriliyor kaliyor ama saniye sonra geciyor yarim saat veya 1 saatte bir oldu bugun ara arada adet agrisi gbi agrilarim oluyor ama agrim cok yok 2 saatte falan korkmaya basladim birde esim vardiyeli yanliz kaliyorum ilk gebeligim birde
Mine44 karakiz1 Bnmde haftalardır bebiş bir yerde topluyor kendini hem nedenini merak ediyorum hemde sezeryan olur mu diyo düşünüyo ve korkuyorum 😅
YeninesilAnne Gizemanne şimdi şöyle söylim iki sancı arasında ağrı düzeyi olarak bir fark yok bence. Suni sancinin en kötü yanı bütün sancıyi hastane çekiyor olmak. Sürekli alttan muayene ediliyor. Nst ye bağlı olduğun için yerinden kalkmana müsade edilmiyor. Bie de ne zaman doğacağı belli olmuyor. Suni sancıyla 12 saatin sonunda doğum yapmıştım. Ama ikinci doğumumda evde 1 saat kadar sancı çektim Hastaneye gittiğimde 5-6 cm açıklık vardı hemen doğuma aldılar Zaten orda da 1-2 saat sancı çektikten sonra doğum olmuştu. Yani kısacası suni sancinin korkulacak hic bir yani yok tek kötü yani sürecin tamamini hastanede geçiriyor olmak ☺️