İlk oğlumu 35+2 de dünyaya getirdim tansiyondan dolayı gebelik zehirlenmesi yaşadım ve alttan sürekli muayene ettikleri için sancımın arttığını söyledim inanmadılar sabaha kadar sancı çektim açılma olmayınca acil sezeryana alındım umarım aynı şeyi yaşamazsınız. Eğer ola ki yaşadınız korkmayın bebeğim küveze dahi girmeden ertesi gün eve getirdik çok şükür şuan 3 yaşına girmek üzere. Çoook geçmiş olsun 🌸