SedaErgun16 bence bu bünye ile alakalı bir şey ben suni sancı ile doğum yaptım açılmam ilerlemedi oğlum da kendi dogum agrılarimi cektigimi düşünüyorum 6 tane serum takıldı ben doguma girene kadar serumların icine iğne ile ilaç enjekte edildi + bana direk yapılan iğneleri saymıyorum bile benim oracıkta gitmem lazımdı yani eğer suni sancı anlatıldıgı gibiyse
Bence herkes kendi sancısını çekiyor ama bazı kişiler de sanki doğum sancılarının üstüne 1 kat daha ağrı ekleniyormuş gibi hissediyor çünkü suni sancıyı açılma için değilde sanki ağrı arttırıcı olarak görüyorlar bunun nedeni ise bünye ağrıyı kaldıramayıp cok siddetli buldugu için suni sanciya bağlayıp böyle anlatılılıyor yani suni sancı sadece açılmayı ilerletiyor 🤷♀️