Eşim ısrarlaaa zeynep istiyor bende sinir oluyorum zeynep ismine djhdhshs o zaman iki isim koyalım diyo iki isimde hiç sevmem karmaşıklık boş yere
Ben ela istiyodum bi ara o zeynep, zeynep ela olsun o zaman diyo ama kabul etmiyorum sizce
Zeynep Ela mı
Asya mı ????