Ben ilk bebeğimde alışverişi oradan yapmistim tabi fiyatlar çok farklıdır şuanda ama o dönemde çok da farklı değildi ya internetle falan zaten çoğu dükkan internet satışı yapıyor ama aa ne ucuzmuş denilecek bir olayı yok aynı piyasayla tabi burada görerek alıyorsun o başka. Çeşit çok fazla bir de.