Erolilknur Arkadaşlar testi pozitif çıkıp sorunsuz bebeğini doğuran varmı, benim anti toxoplazmam ara değer çıktı doktorlar hep kötüyü söylüyor, amiyo sıvı alacağız ona göre karar vereceğiz dediler uyuyamıyorum 9 haftalık bebeğim... benim gibi olup sağlıkla Doğum yapan varmı
Nefesliva Erolilknur hamileyken bu testleri herkezden istiyorlarmı ben yaptırmadm bilgim yok ama postun yukarda kalsın diye yorum yaptım