Merhaba. 7 haftalik hamileyim. İlk hamileligim. Düşük riski var dediler. Ve sürekli sancim var. Artık çok moral bozuk. Surekli bebek düşecekmiş gibi hissediyorum. Sancı olması iyi bisey mi. Yoksa kotu bisey mi anlayamadım. Oturma sancısı mi yoksa düşme sancısı mi?