Arkadaşlar 5 gündür şehirdışındayım rutinlerimin dışına çıktım diye mi bilmiyorum bu çocuk çok yavaş ağır hareket ediyor derinden böyle nasıl anlatsam bilemiyorum karnım sarsılmıyor bile :( nedeni ne olabilir hiç hissetmesem gidicektim ama sizce bi sorun mu
Kasılmalar ve toplanmalar oldu hep onları hareketinden saymalımıyım ? Normal mi bu haftalarda ya acile gitmek istemiyorum artık kuruntu yapıyorum çoğu zaman ama içim rahat etmiyor bi türlü