Lizbonn Esoli Ay gecmis olsun canım bugün bende dr a gittim enfeksiyon varmıs ve tüm halsizligim ayakta duramamalarım bundanmıs tek dozluk 2 tane verdi birini az önce içtim diğeri de 3 gün sonra icicem insallah geciririz tez vakitte
Ayss344 Esoli canım benim doğuma kadar devam etti ne ilaçlar ne fitiller kullandım ama fayda etmedi . Buarada zamanında normal doğum yaptım çok şükür o yüzden çok sızı yapmıyorsa kafana takma 🙏🥰
Nazli_cicegim @Anneyimben aylık hamileyim geçmiyor fitil kullanıyorum idrarımda kan var tozu da içtim fayda etmedi fitili kullandığım zaman iyi geliyor en fazla 2 hafta sonra başa sarıyor doğumdan sonra inşallah geçer
seymanuurr Benimde enfeksiyon değerlerim hep yüksek hep yanmalar var bol su içip sıcak su torbası koyuyorum üzerine oturuyorum tek etki eden o oldu. Torbanız yoksa bi kavanoza sıcak su koyun bacak araniza alın. Devamlı böyleyim 2 3 gün de bir yapıyorum
Yesim619 seymanuurr bendede buaralar idrarda yanma var sıcak duş çok iyi geliyor son haftalarima doğru akıntı da yoğun olduğu için o bile. Tetikliyor kaşıntı da oluyor ama doğumdan sonra geçiyor
Merve_dkrr seymanuurr sıcak su kasları geveşeteceğinden erken doğuma ya da düşüşe sebep olur çok zararlı
Nazli_cicegim @“Esoli”#. 8 aydır çekiyorum affedersiniz akıntım sarı ve yeşil renkli kaşıntı yanma mahvoldum doktor birşey yapamam dedi doğumdan sonra anca fitil yazıyor sürekli krem toz gecmedi bir türlü surekli yeniliyor kendini