Seda87 Pazartesi rutin kontrol için gittiğim hastanede doktor çatı muayenesi yaptı ve çatın dar normal doğum zor ayrıca bebeğin hareketleri yavaşlamış ve kalp ritminde bozukluklar var çarşamba perşembe gel sezeryan yapalım dedi. Ben normal istiyorum dedim o zaman günlük gel gözetimde kal ama normalden sezeryana geçme ihtimalini de unutma dedi. Ertesi gün gittiğim de tekrar iki kere çekindim nst aynı düzensizlik devam ediyordu. Etrafımda aynı doktora gidenlerin hepsi Özcan Bey gerek görmedikçe sezeryan yapmıyor dedi ve bende bebeğimi riske atmamak için perşembe sabahı sezeryan için hastaneye gittim. Doktor kontrol de 1 cm açığın var normal istiyorsan suni ile normal doğumu deneyelim dedi bende kabul ettim. Suni sancıya 09.00 civarı başladık yanıma gelen ebeler de 10 cm açıklık bulunması onun da gece oniki biri bulabileceğini çatın darsa zor sancıyı çekersin yine sezeryana alabiliriz ayrıca normal doğum olsada üste çıkıp bebeği aşağı itmemiz gerekebilir dediler. Ben yinede demiycem dedim keşke demeseydim suni sancı dan ölüyorum gelen giden ebeler çatı muayenesi yapıyor saat bir buçuk olduğunda açıklık 3 cm oldu ama artık bağırıyorum ne olur sezeryana alın diye doktoru çağırttım doktor olmaz dayan dedi hayır dedim ne olur sezeryan dedim ve hemen sezeryana aldılar niyetim hastaneye giderken yarı anestezi iken suni sancı ın verdiği acılar hala devam ettiği için tam anestezi istedim. Gözlerimi açtığımda odamda bebeğim yanımdaydı ayrılırken baş ağrısı boyun ağrısı gibi hiç bir ağrı yaşamadım. Şükür ki hemen ayaklandım. Şuan tek ve en önemli sorunum sütümün gelmemesi elimden gelen çabayı gösteriyorum ve gelecek diye bekliyorum dört gözle. Tek pişmanlığım keşke direk sezeryana girseydim o kadar ağrı sancıyı boşa çektim. Benim kararsızlıkla geçen hikayem bu kadar umarım bütün hamilelere Rabbim kolay doğum nasip eder.
denizefe bol su iç cnm sutun bol olur rezene tane kımyon ve anason alsın eşin aktardan kaynat onlrı iç hem sut yapr bolca hemde bebegın gazına cok yrdmcı olur bosuna o eczanede satılan sut caylrından alma hepsının ıcerıhı bu saydıklarım annem ebe ben hep bnları yaptım
Ecrindemet Osmaniyedemisin canim ozcan bey demissin de osmaniye deki ozcan bey mi :) hayirli olsun bebisin bu arada lokum ve biskuvi ye bol bol sutunu arttirir😙