Tugcecrin valla canım ben şuan 37+3 haftalığım 10 gün önce 2 cm açıklığım vardı bebek kanala girmiş çok aşağıda dedi ama bekleyemeyi tercih etti doktorum, pazartesi tekrar gidicem açıklığa bakıcak arttıysa doğumu başlatır mı bende bilmiyorum🤗 Allah hepimizi bi avazda kurtarsın inşallah🌸