Merhabalar bugün doktora gittim,çatı muayenesi oldum. Boynumda iki tane fıtığım var önümüzdeki hafta beyin cerrahi görecek. O izin verirse normal doğum düşünürüz dedi doktorum. Sezeryan olmak istemiyorum ama kalıcı hasar kalabilirmiş,böyle benzer bir durum yaşayan oldu mu?