iremnur16 benimde 24. Haftada başladı. Doktorum normal bu ağrılar dedi. En son 31.
Haftada dayanamadım tekrardan doktoruma söyledim. Oda kalsiyum takviyesine başladı. Osteocare var. Hem kalsiyum, hem magnezyum hemde d vitamini var. Kutunun yarısına geldiğimde ağrılarım yok denecek kadar azaldı. Şuanda ancak çok yorulursam biraz ağrım oluyor. Şimdi 33+1deyim.