Merhaba 1 haftadır yazıyorum belki görmüşsünüzdür. Ben geçen hafta salı amniyosentez yaptırdım doktor bayramdan sonra çıkar demişti bugünü zor ettim sabah erkenden kalktım gözümü açar açmaz hastaneyi aradım (mersin şehir hastanesi) ama bana pazartesi arayın bu hafta Poliklinikler çalışmıyor dediler. Doktor bana bayramdan sonra demişti bu hafta yani yarın ya da cuma günü sonuçlarımın çıkma ihtimali yok ku kızlar sizce. Ben delirdim artık 1 hafta nasıl geçti bir bana sorun bayram burnumdan geldi evden çıkmadım hiç bir şey yapamıyorum aklım sürekli orda. Birde ailem falan sürekli arayıp soruyor ne oldu çıktı mı diye onlarda merak ediyor onlar sordukça Ben iyice geriliyorum. Sizce bu hafta içi çıkma ihtimali var mı? Sonucu bugün çıkan oldu mu?