Cerendemir-52 Ayın 7 sinde sezaryen oldum bugün göbek kısmımda aşırı derecede bir yanma var ama içten başına böyle bir şey gelen var mı normal mi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
gamzosgamzos Cerendemir-52 normal yanma olması 2 kez sezaryen oldum 2 sindede oldu ama dayanamayacağım kadar degildi sizin c9k siddetliyse doktorunuza danisin muhakkak
Eslem_1 Benimde sağ tarafta hafif yanma oluyor ara sıra doktora bugün soracaktım sebebini ama unutmuşum 🤷🏻♀️ Ama geçecektir herhalde zamanla
Cerendemir-52 gamzosgamzos Yani çok şiddetli değil de baya yanıyor 🤣 Bugün başladı Pazartesi dikişler alınacak gittiğimde sorucam teşekkür ediyorum 🤗