Aslında alttan muayene her ne kadar acılı olsa da çok önemli kızlar.. sezaryen de olsak rahime bakıyor alttan muayene her zaman daha ayrıntılıdır karına göre.. normaldede ben 6 ay da bir muayeneye gidiyorum rutin baktırıyorum ama benimki annem yumurtalık kanseri o yüzden daha çok temkinliyim bu konuda