Kızlar 39+5 den herkse selamm. Arefe günü çok sancilarim oldu doktor doğum sancıların başlamış dedi ama açılma yoktu o günden beri sancim bir daha o kadar şiddetli olmadi genel bel ağrılarım ve rahmimde çok baskı var. Benimle aynı durumu yaşayan var mi hem doğum icin can atıyorum çocuğuma kavuşmak için hemde korkuyorum yarın acilde kontole gitmeyi düşünüyorum