Benim doktorum önerdi o yüzden yaptırdım ben.. yani belirti yoksa şart değil illa ki aslında. Ani fazla kilo artışında yapıyorlar diye duydum, ama benimki herkese öneriyormuş çünkü tespit edilmeyen şeker tehlikeliymiş bebek için. Benimde tereddütlerim vardı hala daha var acaba bir zararı oldu mu diye.. ama neticede normalde de tatlı yiyorum şeker yiyorum.. nitekim yaptırdım 22. Haftamda, şuan 32 haftalığım