ssbolg Kızlar selam 36 haftalık olduk fakat henüz ismimiz belli değil. Hifa ismi kulağıma çok tatlı geliyor anlamıda güzel. Fakat çevremde ki bir kaç kişi anlaşılmıyor, ifa gibi çıkıyor vs dedi. Çooook kararsızım ama bir yandan da belirlememiz gerek artık. İki isim değil tek isim vereceğiz. Sizce Hifa ismi nasıl. Yorumlarınız benim için değerli :)
Yavruhamsi ssbolg çevredekileri sallayın derim millete isim beğendiremezsiniz içinize hangisi siniyorsa onu koyun zamanla alışırlar söylemeye :)
Miracle22 ssbolg Oldukca degisik cok begeniyosaniz koyun tabi. Ama pek bilinmeyen bi isim oldugu icin etraftakiler zorlanabilir. Hira daha bilindik tek harf farki var
Ceren4444 Canim bende 36dayim isim yok daha begendigim isimler miray sare. Yüsra. Meyra. Ilk kizimin adi eslem zümra dusunursen anlami guzel
Sinmalts ssbolg ilay, Aden, meva, buglem, asya, duru, kumsal, masal, eliz, erva, Umay, Zümra Eslem gibi gibi daha bir sürü güzel isim var aslında hifa ya çok takılmayın bence cidden hifadan güzel isimler bu saydıklarım